sâmbătă, 9 aprilie 2011

9 APRILIE- nici o pacaleala

Dragostea dureaza fix 2 ani juma`! Si nu 3 ani cat se aude pe ici pe colo. Celelate 6 luni sunt pentru a ne da seama de asta. Gata! Acum fac parte din randul oamenilor care numai crede, and u know what?! Sunt atat, dar atat de multe lucruri de facut cand nu iubesti, si cand nu ai iubit, si cand nu trebuie sa faci sex doar "din obligatie" sau "necesitate" sau chiar obisnuinta! Multumesc Lui ca s-au inventat degetele pentru asta!
Whatever... Incerc o noua terapie sa ma vindec de fantomele trecutului, de nopti albe, de ganduri, bla bla bla... de relatia din care tocmai am iesit, incerc sa ies, ok inca nu i-am sters numarul, nu i-am ascuns poza sau dat inapoi (aruncat) lucrurile de la el, in fond si la urma urmei, sunt ale mele acum, hihihi!
Sunt fericita, sau cel putin incerc sa fiu, o sa reusesc, sunt o shopalcoholica voi deveni o workalcoholica in curand.
Astazi am invatat ca am nevoie de timp sa imi dau seama cine sunt, descopar lucruri noi despre mine in fiecare minut, in fiecare moment dificil sau nu. Iar cand am sa ma cunosc pe mine, atunci am sa ma pot darui...definitiv :) Undeva inauntrul nostru, toti si toate, visam la DRAGOSTEA AIA IMENSA... pe care o scriem cu "caps look" ca sa para cat mai mare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu